» Förlåt

Sorry för alla stavfel men lat som man är orkar man inte koppla upp sig till mobilens internet ;) Så det blev lite brottom med att skriva klart innan skolans försvann! kommer nog ta ''text'' inlägget som tidsinställt, får se när det kommer upp!

Skolan gick brao jao. Fast några i min kära klass har fått för sig att jag gillar en person som jag inte alls gillar. haha. Vi hade vikarie i spanskan... Jaaa.... behöver vi prata mer om det?...

När jag kom hem så kollade jag på HTG (Hem till gården), sen på RAW comedy center, jävligt kul... Det slutade med att jag nu kollar på Lilla årskrönan. För er som inte vet, är det barn istället för vuxna. De skulle hitta ett nytt jobb till Håkan Juholt.
‎'' Om han kommer från småland, är han en dvärg? ''
Tror jag dör...

Hejdå så länge iafa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback