» 32 Frågor om året som gått

Htittade detta på google. Bestämde mig för att svara på dessa 32 frågor. Svarar nu cirka en vecka innan nyår så vem vet det kanske händer något imellan men orkar jag så ändrar jag!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:  Gått/går på kryckor.
2. Höll du några av dina nyårslöften?:  Kommer inte ihåg vad det var men ja det tror jag.. typ
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, eller ah vänner och vänner ^^
4. Dog någon som stod dig nära?:  Farfar men vi stod nog inte jätte nära.
5. Vilka länder besökte du?: Grekland <3
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?: Nej inte vad jag kommer på sådär.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?: 21 December. Då jorden skulle gått under. Och så 31 maj... Då åkte vi till grekland..
8. Vad var din största framgång 2012?: Rött bälte i Taekwondo
9. Största misstaget?: Att tävla så att jag fick hälsporre och bli kär
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Hälsporre och början av året grejer med magen.
11. Bästa köpet?: Oj vet inte men Zlatan boken var grym
12. Vad spenderade du mest pengar på?: ÖÖh de jag fick betala för kostnaden till internet i Grekland...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja, Grekland.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Summer paradise, påminner mig om Grekland, sen så Euphoria-Loreen , vann ju Eurovision.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Vet inte har varit väldigt ''ledsen'' länge men samtidigt glad
16. Vad önskar du att du gjort mer?: pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tänkt
18. Hur tillbringade du julen?: Hemma, sämsta julen. Förlåt...
19. Blev du kär i år?: Jaaa
20. Favoritprogram på TV?:  HEM TILL GÅRDEN YEAAAH
21. Bästa boken du läste i år?: OJJ, ehm hungerspelen...
22. Största musikaliska upptäckten?:  loreen, sen så var det ju X-factor
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:  Åka till skrivarlägret.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Vet inte :s
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?: Ojj var rätt länge sedan men var nog hemma. fredag den 13 ...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Att killen jag gillar älskade mig.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?: Ingen aning.
29. Vad fick dig att må bra?: Elin 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: MotoGP förare antagligen
31. Vem saknar du?: nämner inga namn.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Nämner inga namn men några greker jag träffat i grekland



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback