» Om mig....

Okej.... Jag är en inte så normal tjej på 13 år... Antar att det är därför jag blivit så fjortis :( Ska berätta om mig själv nu! :) För att göra det lättare och så att jag slipper sitta här nu och tänka så mycket så klistrar jag helt enkelt in en del från ett svenska arbete vi hade första veckorna nu i 7:an. Fick A på den om ni vill veta :D  Texterna är egentligen mer om hur jag ser ut och om min humor.... Men kan beskriva hur jag är nu: 
 

OM MIG

Jag är då en tjej....Jag tränar taekwon-do och tycker det är kul? Det är en kampsport för er som inte vet. Har tränat det i 5 år nästan exakt... Har en bästis (säger man så fortfarande).... Hon är bäst efter mig! :) Jag har ingen fritid... Haha jo men gör inget då... kollar på facebook. Sant faktiskt. Jag tycker det här är extremt tråkigt så är det något ni vill veta så skriv en kommentar med en fråga! 

 

MITT UTSEENDE

Mitt utseende skiljer sig inte så mycket från andra. Jag är medellång och varken jätte smal eller jätte stor. Mitt hår är inte riktigt blont utan mer råttfärgat och det är varken lång eller kort. Jag tycker att jag är rätt normal. Mina ögon är gröna vilket jag ärvt från pappa . Jag har en brun prick i ena ögat precis som Felix. Det enda som jag har som inte alla har är att mina tänder är väldigt vita. Det får jag höra ofta. Jag är inte jätte förtjust i kläder och kan gå i vad som helst som jag gillar. Men oftast så är det jeans och T-shirt eller något liknande. Enligt mig själv är mitt huvud ganska litet. Men annars är det inte så mycket mer. Det här kommer låta lite konstigt eftersom många säger att man är på ett visst sätt om man tycker om något med sig själv men jag verkligen älskar mitt leende. Det får mig att må bra och man ser nästan alltid mig med ett leende på läpparna om inte något är lite fel!

 

MIN UDDA HUMOR!

 

Jag själv tycker att min humor skiljer sig lite från andra och skrattar åt nästan vad som helst. Min humor är udda helt enkelt och det är svårt att förklara men inte alla förstår varför jag skrattar åt vissa saker. Öken humor... Haha det var rätt kul. Kanske är jag övertrött när jag skrattar åt dåliga saker men det skulle betyda att jag jämt var

 

övertrött. Att skratta är roligt. Fattar du det? Jag skulle ta det som ett skämt. Ibland får man höra att man är wierd pga sin humor. Det är ofta den folk dömer personer efter. Men humor är det bästa som finns om man bortser från några andra saker.... Dålig humor ännu bättre! Det visar att man inte anpassar sig efter andra utan verkligen skrattar åt det man själv tycker är kul. Jag tycker det är roligt med små korkade kommentarer som samtidigt inte är dumma. Oftast är det seriösa kommentarer folk säger som får mig skratta. De blir på något sätt roligare. Jag vet inte om det är bra att det är så men det är kul iallafall. Att hitta en person med samma humor borde vara den första uppgiften i sitt liv. Då lever man längre tror jag.... Haha!

 


Om du orkat läsa hit borde du få en påse djungelvrål! 

 

Haha ne men. Hejdå ^^ Ska hitta på något kul nu :)

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback