» Tidsinställt....

Känner att jag itne orkar blogg så mycket idag så skriver två samtidigt och ett av dom är alltså tidsinställt. Det här då ^^
 Fast vad ska jag skriva? Haha jag vet inte....  Eller jo här får ni en dikt och några vackra bilder...
 
Det finns ingen jävel som förstår hur sorgen svider
Det finns ingen jävel som förstår vad jag säger när solen inte skiner
Mina tårar droppar ner till döden
Människan har fan inga bra öden
 När du läser detta är jag kanske död
Älskling det är lugnt jag lovade att älska dig i lust o nöd
Nej, gråt inte igen
Vi ses ju sen
Det finns ingen jävel som förstår hur hårt jag lider
Det finns ingen jävel som förstår att jag är en krigare som strider'
 
 
 
seeyah
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback